Friday, February 6, 2009

balik kampung nak makan cekodok?????















arini rasa nk balik kampung la kat beranang,makan cekodok
jumpa atuk ngan nenek aku.

atuk aku yang steady merangkap sifu gua





11 comments:

Pan said...

atok lu mmg nsem...
asl lu x nsem???
hahaha....

liaNa said...

peh ckodoK x cam gaBak nak mmpOs~
hahaa

:D~

liaNa said...

cumiL la aTok kO~
kem sAlam ek?

:P~

xFAZx said...

kau dah takde duit baru ingat nak balik ke Beranang!!

adin said...

muka atok lu cm cekodok..ea dowh,.,aku x tipu...aku follow lu blk kg...nk gak jumpa sama itu sifu cekodok...

~~Noli said...

wehh..besau giler cekodok tuh..
atok cam macho..cucu ade macho x?gheh!!

AIZAT BARON said...

pan
ceh ko kata aku x ensem
bek ko tkr lens spek ko yg dah prob tu
hahahaha

liana
owh itu cekodok bagak namenya
salam ko aku dah sampaikan
ni cucunye yg kiut lak nk kim salam kat liana
hihihihi

fazx
aku saje je balik jenguk org kampung
mana la tawu nti leh jd YB

adin
sifu cekodok ni ada bela kucing
ada berani??????

noli
cekodok bagak ni untuk orang yang tamak cam aku je heh heh heh
cucu dia lagi 10x macho drpd atuk
hahahaha

liaNa said...

erk.cuCu nyE 50 taOn agi cumil cm atOknye x?
hahahaaa~
atok kO de cm muke chinese sket la~
mix ke?

:D

neway,uR tagged.sile la jaLankan tanGgongjawab yer.hehe

[[sya]][[ec0t]] said...

gle comey atok ko..
aku nak date ngn die bley x weyh?

miss jiejie said...

waahh ..
cam sodap llaa
atok u cumill
=)

AIZAT BARON said...

liana
baek cik liana =)

sya ecot
jangan2!!! jangan date ngan atu sy!!!
ngan sy bole
hihihihihi

miss jijie
erm...goreng pon sodap
atok aku posing baek tu
bab tu nmpak cumil