Monday, November 10, 2008

ADIKKU aGEN kGB (kiDS geT brAINWASH)

hahahaha dah nk cuti sem.gumbira rasanya balik rumah jmpa family.Setelah 6bln memerah otak yg dah nk lunyai kene hentak ngan buku2 bapak gajah.Aku rasa ketenangan kembali lagi dengan berbekalkan lauk pauk cuti semestar 2 bln......SekejaP!!!!cuti 2 bln....teringat kembali cuti2 sem yg dah lepas2.....aaaaarrrrrggghhhh.Pecah lagi kepala aku mcm org men hantuk2 dalam wrestling tu.Mana taknya ari2 mengadap benda yg sama.bgn lewat tghari,lepak minum petang kat kedai char koey tiaw abang botak malam lak kdg2 g karaoke dan mnum lwt malam kt kdai mamak smbil sedut2 rokok winstons sepam2.berleter dah mak aku bila dia tgk anak teruna dia cmni....tp aku baek aku x kaco orang.aku kaco ada sorang macha MU fans je.heh heh heh heh.
berbalik citer tadi pasal cuti sem tadi......aku nk meluahkan perasaan aku pda korang.

Aku ada seorang adik yg bongsu umur 8 tahun.dia sorang je la yg bnyak menghuru-harakan keamanan idup aku di rumah.bnyak masalah btol dia ni(.Suke merompak duit syilling mak,abah ngan abangnye.bergasak ngan kwn2 bab member dia slalu ejek "alif ba ta"nama adik aku alif.Bila pergi rumah jiran aku(mat sibi) dia bg monyet jiran aku makan cekelat hacks,mengamuk lak mat sibi bila dia tgk monyet dia dah menggelupur dek menahan pedas cekelat tu.

Itu antara secebis tabiat dia yg aku igt,bnyk lagi.Memang mak aku ckp dia ni pelik tapi benar dari semua adik beradik aku yg laen.Tapi ada satu aku xleh terima......lepas je dia blk dr skola.bemulalah operasi dia yg aku anggap dah macam brainwash.Start pkul 2 sampai pkul 6.Mula dah dia sorok remote dalam sluar pastu tgk kartun TV9 dr cerita Adik Di 9,popeye, wonderpets,El Tigre,Danny Phantom,Kappa Mikey,Catdog dan akhir sekali Spongebob Squarepants smpai aku ni yang xleh nak tdo bab air basi dah ovedose meleleh, terpaksa mengadap citer2 dia ni sampai otak aku jd jem gelak sorang2 smbl efek mulut berbuih seketika akibat kesan sampigan yang diterima pastu abis citer lesap dah bdk ni kayuh beskal mcm joshua eng jumpa geng dia men kt padang dpn rumah.


Itu lah apa yg aku perlu siap sedia dr segi moral,fizikal dan rohani untuk menempuh dugaan sela ma aku cuti 2 bulan ni.Tapi bnyak jgk eksploitasi yg aku bt kat dia demi kepentigan diri sendiri dan kroni2,
Ps/korang x tgk lagi dia berak smbl baca kreko abng dia lagi.....hahahahahaha





alif ba ta..........kena masuk wad disebabkan demam panas tahap gaban


ghimau ni tgh mengamuk bab kena kena injection
hahahaha

dah le kna kelentong ngan doktor lagi plak








budak kantoi curi duit syilling nenek aku kt semenyih ni

pandai wat muka tak bersalah....

mak aku kat blkang tu tgh mengamuk smbil kowtim ngan nenek aku yg tgh menyirap bila cucu kesayangan dia cuba songlap duit syilling.hahahaha.

tgk tangan dia bawah bental tu berkupang2 duit syilling dia songlap.....wat bodo je.ada ati nk rasuah aku lagi tu tkot kantoi.....ish3x tungau2






2 comments:

xFAZx said...

klu adek dh mcm ni...abg die ak xtau la discribe mcm mne?

NASRUL AIZAT ADDENAN said...

abang dia tetap abang dia gak
contoh yg baek untuk adik2 dia yg tersayang dan slalu kena buli