Tuesday, November 11, 2008

Skola ku kelab bapak segala bapak skola


Ini adalah gambo skola rendah aku dlu methodist Acs kampar,perak.Tempat aku menuntut ilmu aku ngan sifu2 aku.Disinilah yang sumenye 1st time experience bg aku

1st time= men gaduh ramai smpai sanggul depan(kondek singh) anak singh bole tercabut,hehehehehe

1st time= kantoi tiru buku sifir masa darjah 3.Time tu aku konpius nk ingat sifir dtambah lak ngan telatah siti sifir dalam rancangan ALONG kt tv dlu yg membuatkan bertambah konpius

1st time= dah pandai pow bdk sesi petang duit nk beli air,hehehehehe.2posen je aku pow bab dah haus sgt la.....nk beli pau x cukup lak

1st time= dah ada ati nk ngorat awek tp malu nk tegur...time tu mana men awek melayu....layan amoi2 cute je.Sempoi........

1st time= dah pndai berpeleseran kt tempat2 hiburan(bukan kelab dangdut atau diskodansa eah) tapi kt pusat permainan video game Ps.Setiap ari sabtu je pas abis ko-Q.Aku n the geng mesti lesap trus,dah macam penagih time tu huhuhuhu.Ketagih nk men Ps nyonya pnye pasal

1st time=amik pekse kt hospital.time tu tgh UPSR.Aku kena cirit birit time tu sampai tgh menjawab bole lak tercirit bab tak tahan nk g tandas ditambah lg tekanan paper math(dah le konpius sifir) tu sume punca le tu.....Tapi masa kt hospital lg best.siap ada pesakit orang asli,aku panggil dia abg asli.Dia pnye best la tiap2 ari dia bercerita smpai aku gelak pon dah terhuyung hayang mcm keling todi,siap tercirit bau bangkai dia bole wat derk je(aku pon wat bodo la,layan pnya pasal)hahaha.Tapi menjawab kat hospital adalah satu advantage bg aku bab dah le cekgu pengawas dia laki.Kejap2 dia hilang dah g ngorat akak nurse.Memang line clear la nk tiru smpai tersilap buku lak aku tiru,biasa 1st time dpt tiru lebey2.Time tu kalo bapak aku tau anak dia meniru memang kena libas ngan getah 6 meter panjng tak pun ngan talipingang cap boya.Ish2x sadis betol......

(1992-1997)

geng2 skola rendah

abu,ridzwan,amirul,baljit singh,chamberlain(ank doktor 1st orang asli malaysia),garry,zenal,ganesh,Norazmin,wazir,tam,kecik,

"rasa rindu lak nk kembali ke zaman kanak2"